tillbax till verkligheten

Nu ska jag försöka igen, jag vet, min blogg är inte den roligaste å läsa eftersom jag är sjukt dålig på uppdatera... Men jag gör det mycket för min egen skull, sen om någon gullig själ vill klicka in å läsa skadas det inte:))

Percy är tillbaka i bilden, hon är under igångsättning och ska snart börja trava, kan lova att hon är sjukligt pigg! hihi, ricki är sjukt på topp och en ny ponny är på G in i bilden.

Skolan är åthelvete jobbig just nu, men det är bara att bita i de sura äpplet å kämpa på!

Ge mig 10000 tips ni vill att jag ska skriva om för annars blire inget;)

Håll utkik för så småning om så kommer bilder på tillsalu saker! Jag har mycket fint,(tror jag) hahah, ja men jag säljer till vettigt pris.




PUSS /JULIA

Kommentarer
Postat av: SofiRN

Lust att gästblogga eller göra länkbyte?

Svara på min blogg så kan jag se svaret!

Annars kan du mejla!

Kram

2012-04-13 @ 16:55:04
URL: http://balderis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0