förlåt

Blogga är inte min speciallitet, mina dagar är alltid full proppade så jag har ärligt inte tid! Sen så när inte percy är igång känns det inge kul å skriva! Men jag ska bättra mig ivf. Percy ska in på fredag å förhoppningsvis så är hon pigg å kry. Vi tror att hon bara gått omkuill i hagen eller nått eftersom det bara var ett ben. men nu är hon pigg som en popcorn, inte så jätte kul å leda henne ;) men är hon frisk å kry så är vi kanske igång med vanlig träning om 3v 1månad.
Ricki går jättebra nu, en helt annan ponny har hon blivit. underbart kul!

nåndag framöver så ska jag ta med kameran till stallet å ta kort på saker som jag vill sälja bort. har onödigt mycket, speciellt täcken å sånt hahah... Jag återkommer! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0