:)

Alla som komenterar gör mig så himla glad, då känner ja sug att skriva ngt. att de kanske finns nån som är intresserad ivarjefall. hih

Ja som ni såg så är inte Percy 100 bra så är inte så glad, hon börja bete sig konstigt i ridningen å vi kollade upp henne å hon var halt högerbakknä.. vi rönkade osv men inget alls. eftersom de inte kommer från fram så äre så märkligt för då äre svårt för mig att jag skulle ha ridi sönder henne, men skulle va skönt att veta vad de kommer ifrån.. gammalt eller nytt , men nu är det bara att acceptera och vänta tills hon blir bra igen. Hon står ivf i 3 veckor pigg som ett as och gör sina pruttljud från munnen å dampar med huvet.. Ricki är på topp ivf så de blir bara henne på tävlingarna på hippo i feb. ska försöka skriva så mke ja kan men är inte kul när man inte vet va man ska skriva å finaste inte är igång.

Just nu ligger jag å myser med min onepiece i min säng å lyssnar på http://www.youtube.com/watch?v=VxJnk5t6o84 så unddeeerbar låt alltså. ska till stallet på en stund rida ricki å ge percy mecicin.

Hoppas alla haft ett bra lov, för de ha jag! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0