hm.sd.

Skrev aldrig igårkväll förlåt mig!

vart rikigt sent i stallet träningen med percy var svår och lärorik, men hästen gör ju såklart rätt men inte den där på, först så var hon hyperpigg men hon ha börja bli så lydig så ändå fin och efter vi hoppat banan lågt höjde vi hindren till 120 nått lite högre, å hon var sjukt fin, men vart en liten miss för att jag tror att jag inte får göra nått bara sitta och inte störa, men de går ju inte heller när hinren blir höga och ridhuset är mini. Då tog vi en runda till och gjorde lite som jag trodde behövdes sen fick vi se hur hon reagera på de, banka på lite och satt henne på plats, efter så hoppa jag igen och ba kunde glida runt lite lätt, sjukt skönt med henne att gör jag rätt gör hon rätt, men jag måste ta fram min vilja som jag verkligen har, men jag vill inte göra ngt fel å blire de så få ja panik om va alla ska tycka... måstee skärpa mig verkligen..:( men träningen slutade så bra den kunde , tyvärr inget filmat, eller jo! fredrik filma men fåse hur lång tid den kmr upp! :) Men därimot hoppa hon så högt så ja knäckte tummen åt fel håll och jag gjorde mig sjukt illa, men idag äre mke bättre!! Ricki var oxå otroligt fin hon kan man inte tro vilat, hon gjorde klockrena byten å var hur fin som helst! :)

idag har ja tillbringa dagen men min fina älskling nils som gör mig så fantastiskt lycklig! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0