=)

är väääldigt seg på blogga nu näre är lov å sånt, men de får accepteras, när vanliga skolrutinerna är tillbaka så fortsätter jag, men nu är jag sellan hemma, stallet å nils å vänner. Så ni alla vet=) Imrn äre julafton, drar in nå kort på vad jag fått , har redan öppna 2 från sanna å nils, sanna fick jag björn borg parfym med deo och älskling beyonce parfym me duschkräm/bodylotion. Dom är ju uuunderbara=)

Percy fick idag ett utepass igen, åååh va ja älskar varmt väder ;) Först travade jag henne fram å tbx till vägen, suuperlugn å fin. sen gick jag ut på åkern och skulle galoppera henne på en volt å just nu är hon lite trottsig, hon ba slog upp skallen å galopperade skänkelvikning åt andra hållet... fick ta igenom det ordentligt, banka på hon åt andra hållet, ta några djupa andetag å börja om å då var hon på sin plats igen! :)

Ricki red jag rätt hårt i ridhuset, övergångar, galoppfattningar, sidversrörelser ja de mesta jobbade vi med. Hon var kanon fin!



Ricki 150 julshow, kolla hästen inte min sits..

Kommentarer
Postat av: nora

heej julia=)

saknar dig till tusen. ska bli kul och komma ner till er=)<3 kram

2011-12-27 @ 17:11:22
URL: http://nooraronback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0